leczenie kanałowe gliwice

Leczenie kanałowe, czyli endodontyczne polega na dokładnym oczyszczeniu i chemo-mechanicznym opracowaniu kanałów, a następnie jego szczelnym wypełnieniu. KOSMO DENTAL CLINIC zapewnia leczenie kanałowe na najwyższym poziomie.

Dzięki nowoczesnej aparaturze  i metodom w większości przypadków możliwe jest przeprowadzenie leczenia endodontycznego (kanałowego) podczas jednej wizyty, w znieczuleniu.

Potrzeba leczenia kanałowego może pojawiać się wskutek urazu zęba, ze wskazań protetycznych, a także z powodu zainfekowanej miazgi, która może być również przyczyną stanu zapalnego tkanek otaczających korzeń zęba. Zapalenie objawiać może poprzez ból, ropień lub przetokę, należy jednak zaznaczyć proces ten może toczyć się bezobjawowo.

Wszelkie patologiczne zmiany widoczne są na zdjęciu radiologicznym, które wykonujemy na miejscu w gabinecie. Dokładne oczyszczenie, chemo-mechaniczne opracowanie a następne ich szczelne wypełnienie może doprowadzić do całkowitej remisji zmian okołowierzchołkowych i regeneracji kości.

W klinice stomatologicznej Kosmo Dental Clinic doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że leczenie kanałowe jest dla Pacjenta powodem do wielu obaw, dlatego też wychodzimy naprzeciwko tym lękom i oferujemy nowoczesne leczenie skoncentrowane na braku bólu i stresu.

Leczenie kanałowe przeprowadzamy we wszystkich zębach. Także wykonujemy powtórne leczenie kanałowe, jeżeli okazało się, że wizyta u poprzedniego dentysty nie przyniosła oczekiwanych rezultatów. Kładziemy przy tym nacisk na estetykę, dlatego też po przeprowadzeniu precyzyjnego wypełnienia wnętrza zęba zawsze bardzo dokładnie odbudowujemy go tak, aby nie odróżniał się od okolicznych zębów – w ten sposób uśmiech może prezentować się pięknie także po tego rodzaju zabiegu.

Gdy mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące prowadzonego w naszej klinice leczenia kanałowego i chcą Państwo umówić się na wizytę, prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie lub e-mailowo.

Kosmo Dental Clinic – leczenie kanałowe Gliwice – zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty!