Zadowolenie naszych Pacjentów jest dla nas najważniejsze, dlatego też przygotowaliśmy dla nich szeroką gamę profesjonalnych zabiegów stomatologicznych i medycyny estetycznej. Mamy nadzieję, że dołączą Państwo do szerokiego grona naszych zadowolonych Klientów!

Zabiegi stomatologiczne, wybielanie zębów, znieczulenie (także najnowocześniejsze - komputerowe) - to wszystko znajdziesz w gabinecie Kosmo Dental Clinic w Gliwicach!

Piękny uśmiech jest na wagę złota – niestety, nie każdego z nas natura obdarzyła równymi i białymi zębami, a nierzadko także stan uśmiechu jest wynikiem wieloletnich zaniedbań. W takiej sytuacji nie trzeba jednak wcale godzić się z jego nieestetycznym wyglądem, ponieważ nowoczesna stomatologia oferuje szeroką gamę zabiegów skoncentrowanych na leczeniu i estetyce – dzisiaj dla doświadczonego stomatologa nie ma rzeczy niemożliwych.

W naszej klinice Kosmo Dental Clinic w Gliwicach podchodzimy do każdego z pacjentów w sposób kompleksowy, dlatego też w naszej ofercie znajduje się szeroka gama usług stomatologicznych, począwszy od stomatologii zachowawczej i endodoncji, które skoncentrowane są na usuwaniu ubytków, a skończywszy na protetyce, implantologii, ortodoncji oraz stomatologii estetycznej – wybielaniu zębów, zakładaniu licówek. Z pełnym zakresem usług stomatologicznych oraz z ich cennikiem mogą Państwo zapoznać się na naszej stronie.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że na piękny uśmiech składa się wiele czynników, dlatego będziemy mogli przygotować dla Państwa też kompleksowy program leczenia, który krok po kroku będzie prowadził do uzyskania olśniewającego rezultatu.

Wszystkie zabiegi przeprowadzamy z naciskiem na komfort pacjenta, dlatego u nas nie muszą Państwo obawiać się stresu oraz bólu. Jako jedna z niewielu klinik w Polsce, możemy zaoferować Państwu najnowocześniejsze znieczulenie komputerowe. Niezależnie od tego, czy chodzi o leczenie kanałowe, wszczepienie implantu czy wybielanie zębów – Gliwice i Kosmo Dental Clinic to sprawdzony wybór – jesteśmy rekomendowani przez wielu i mamy nadzieję, że Państwo również zdecydują się na skorzystanie z naszych usług!

wybielanie zębów gliwice

tooth19